קטגוריות
Uncategorized

דרכו של סהר שפע

עולם העסקים, אם היינו יכולים לחלק אותו לקטגוריות שונות על פי האנשים שנמצאים בתוכו, אנשים שמתנהלים בו, מחולק לכמה רבדים. 

יש את הרובד של אנשי עסקים שאינם יוצאים לתקשורת, אינם מתראיינים, אינם כותבים דבר ולמעשה הדרך היחידה בעזרתה אנחנו יכולים ללמוד עליהם, זה בעיקר מהתבוננות על המעשים שלהם. יש רובד של אנשי עסקים שנחשפים לעיתים תכופות בטלוויזיה, רדיו, תוכניות ריאליטי, וכדומה. זה לא אומר בהכרח שאנחנו יכולים ללמוד משהו מהחזון שלהם או מכל דבר אחר עליהם. לעומת זאת, יש לא מעט אנשי עסקים ישראלים, שרוצים להעביר הלאה את החזון שלהם, רוצים להעביר הלאה את הידע שהם צברו במשך השנים. 

דוגמא טובה לכך הוא סהר שפע, מבעלי רשת ארומה. סהר מציע את הסיפור שלו לכל מי שמעוניין לשמוע, לכל מי שמעוניין לקרוא. דרך הבלוג של סהר שמופיע באינטרנט ומתחדש במאמרים שונים פרי עטו לעיתים קרובות, אפשר ללמוד על הניסיון והידע שלו, אפשר ללמוד על דרכו בעולם העסקים ובמיוחד, כיצד הגיע להיות הבעלים של רשת בתי הקפה המובילה בישראל וכן כיצד החליט להקים את רשת גומבה, רשת מסעדות איטלקיות שמבססת את דרכה בימים אלה. 

מדוע חשוב לקרוא את מה שסהר כותב

לא הרבה פעמים יוצא לנו לקרוא ולקבל עדות מבפנים, כיצד מתקבלות החלטות, לא דווקא ברמה העסקית, היומיומית, אלא ברמה יותר גבוהה, רמה של חזון, רמה של מהות, איך מחליטים להקים רשת, איך יוצאים מעולם הדמיון לעולם המציאות, איך הופכים חזון לדבר אמיתי. 

בבלוג אפשר ליהנות משלל סיפורים, משלל חוויות של סהר, עוד לפני ימים כבעלים של רשת ארומה, עוד לפני שהוא הפך להיות אחד הדמויות החשובות ביותר בעולם המסעדנות הישראלית, גם אם הוא לא מופיע בתוכניות ריאליטי או איננו מופיע תדיר בערוצי הטלוויזיה השונים. 

מומלץ מאוד לקרוא את הבלוג ואת המאמרים שכתובים בו, כך אפשר ללמוד הרבה, לא רק על האיש אלא בכלל על כל מה שקשור לעולם העסקים. אין ספק שיזמים צעירים יכולים ללמוד הרבה מאוד ממנו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *